• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Inför mitt första samlingslån

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 298
Mottagna reaktioner
689
Poäng
637
Du får ju svar under helgen också. Bankerna som ger autosvar kommer svara och resten på måndag.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 409
Mottagna reaktioner
13 481
Poäng
8 917
Brixo är en utav dessa dåliga aktörer som påverkar betyget negativt för UC kan skilja på ett lån ifrån Nordea och ett lån ifrån Brixo.

Med tanke på att UC har varit otroligt svajigt och vissa månader extremt tidigt uppdaterat så bör du inte ta risken att åka på synligt Brixo på måndag eller tisdag utan som någon ovan skrev passa på att söka så fort du bara kan.
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Sök nu! Du har inget att förlora. Och det blir ingen skillnad att söka på måndag!
 

Gäst86

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
9 Maj 2019
Meddelanden
277
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
Lånar din tråd tänkte söka ett lån på 50000:- nu tips på vilken låneförmedlare jag ska använda Lendo/Advisa? Eller är det skitsamma ?
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Tack för alla input jag kommer ansöka ikväll så får det bli som det blir, så jag inte riskerar brixo på måndag eller nåt ,

En fråga om jag ska ha samlingslån och privat en del med ska jag trycka bara samlingslån ändå när jag ansöker ? Eller hur ska jag göra exempelvis om jag ska ha 300k men har 160uc jag ska betala ich resten privat m.m ... ska jag söka allt på 300k samlingslån på advisa.se?
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 298
Mottagna reaktioner
689
Poäng
637
Tack för alla input jag kommer ansöka ikväll så får det bli som det blir, så jag inte riskerar brixo på måndag eller nåt ,

En fråga om jag ska ha samlingslån och privat en del med ska jag trycka bara samlingslån ändå när jag ansöker ? Eller hur ska jag göra exempelvis om jag ska ha 300k men har 160uc jag ska betala ich resten privat m.m ... ska jag söka allt på 300k samlingslån på advisa.se?

Kör på samla allt. De flesta banker har inte lösenkrav på hela beloppet ändå.
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Ansökte precis på 330k OMG SÅ NERVÖS
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp